email : amlakshayan2000@gmail.com *** +گروه تخصصی کارشناسان حرفه ای املاک و مستغلات شایان در خدمت متقاضیان محترم میباشد. امروزه سرمایه گذاری در املاک جزء 10 صنعت مهم دنیا بشمار می آید و بر این اساس شایسته است افراد و سرمایه گذاران گرامی نهایت دقت و هوشیاری را در این امر بکار گیرند.گروه موفق و با تجربه شایان در زمینه های مختلف سرمایه گذاری اعم از خرید و فروش – اجاره املاک و مستغلات بطور شبانه روز در خدمت صاحبان سرمایه و متقاضیان محترم در سراسر جهان میباشد. تلفن: 989354248606 Specialized group of professionals serving the applicants in respect of real estate is Shayan. Investment in real estate today is considered among the world's 10 major industry and is based on merit and individual investors are used great care and vigilance in this matter. Group experienced a successful and worthy of investment in various fields ranging from shopping and sales - real estate rental service, owners and applicants in a day is respected throughout the world. Tel: + 989354248606 *** Email: amlakshayan2000@gmail.com

ابزار رایگان وبلاگ

مسکن مهر ویلایی چند؟
مشاورین املاک شایان
مشاوره در خرید و فروش و رهن و اجاره املاک در سراسر کشور و شهرهای جدید

معاون وزیر راه و شهرسازی از عدم اجرای طرح باغشهرها تا کنون خبر داد و گفت: هزینه ساخت مسکن مهر ویلایی با سایرواحدهای مسکن مهر یکسان است.

احمد اصغری مهرآبادی رییس سازمان ملی زمین و مسکن درباره ساخت مسکن مهر ویلایی اظهار کرد: ساخت بیش از 10 هزار واحد مسکن مهر ویلایی در استان های خراساان رضوی،یزد،فارس و سایر استان های کشور آغاز شده است. وی با بیان اینکه در استان تهران هنوز پروژه مسکن مهر ویلایی آغاز نشده است،گفت:از کل واحدهای مسکن مهر ویلایی کشور حدود 9 هزار واحد، در استان فارس ساخته می شود.مهرآبادی درباره قیمت ساخت مسکن مهر ویلایی افزود: هزینه ساخت مسکن مهر ویلایی با سایر واحدههای مسکن مهر یکسان است متری 300 الی 310 هزار تومان است و گران‌تر نیست. معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه درباره اجرای طرح باغشهرها تصریح کرد:تا کنون این طرح در کشور ادامه داده نشده است. وی با اشاره به اینکه اعیانی واحدهای مسکن مهر 99ساله قابل فروش است اما در واحدهای مسکن مهر خودمالکی اعیان و عرصه به فروش می‌رسد،خاطرنشان کرد: در اجرای طرح مسکن مهر مهمترین سیاست سازمان ملی زمین و مسکن تامین اراضی مورد نیاز طرح بود. در راستای گسترش معماری ایرانی اسلامی و با تاکید رییس جمهوری بر اینکه مردم روی ارتفاع و تراکم قرار نگیرند، بنا شد در صورت وجود زمین مناسب به هر دو سه نفر یک قطعه زمین 200 متری برای ساخت داده شود و بر همین اساس بود که طراحی خانه‌های ویلایی یا ایرانی کلید خورد و در این راستا به همه استان‌ها توصیه شد که اگر زمین دولتی دارند که برای ساخت مسکن ویلایی مناسب است ،مسکن به این شیوه ساخته شود این در حالی است که طی سال های اخیر در راستای کاهش قیمت تمام شده و حل مشکل کمبود زمین جمعیت به سمت تراکم بیشتر و ارتقاع سوق داده شد.

 





تاريخ : دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط املاک شایان


وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: پرونده مسکن مهر را در دولت دهم و در سال 92 به پایان می رسانیم.

علی نیکزاد گفت : 800 هزار واحد در سال 91 به پرونده مسکن مهر افزوده می شود که تا پایان دولت دهم به بهر‌ه‌برداری خواهد رسید. نیکزاد افزود : دو میلیون و 700 هزار واحد مسکن مهر قرار است در کشور ساخته می شود که از این تعداد یک میلیون و 100 هزار واحد در سال 91 ساخته می شود. 
وی با اشاره به رونق صنعتی سازی ساختمان در کشور گفت: صنعتی سازی در کشور و قبل از مسکن مهر تنها یک درصد بود اما اکنون 28 تا 30 درصد است و در سال آینده 90 درصد ساختمان ها به صورت صنعتی ساخته خواهد شد.
نیکزاد با بیان اینکه 18 هزار و 500 تخت بیمارستان در دست ساخت داریم از ساخت 500 ورزشگاه در کشور و افتتاح ورزشگاه 50 هزار نفری در شهر اهواز خبر داد که به زودی به بهره برداری می رسد.

 





تاريخ : دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط املاک شایان


 

 

بر اساس اطلاعات بانک مرکزی در سال 89 هر خانوار ساکن تهران به طور متوسط 8 میلیون تومان برای تامین مسکن هزینه پرداخت کرده که این رقم 2 برابر هزینه‌ای بوده که سایر خانوارهای شهری کشور متحمل شده‌اند

 

‌بانک‌مرکزی گزارش جدیدی از هزینه‌هایی که خانوارهای ساکن در شهرها طی یک‌سال برای «تامین‌مسکن» پرداخت می‌کنند، منتشر کرده که جزئیات آن حاکی از «شکاف بزرگ» در هزینه آپارتمان‌نشینی بین تهران و سایر شهرها است.

 براساس آنچه بانک‌مرکزی محاسبه کرده، تهرانی‌ها سالانه دو برابر ساکنان شهرهای دیگر برای «مسکن» هزینه می‌کنند این در حالی است که درآمد خانوارهای تهران فقط 30 درصد بیشتر از مابقی خانوارها است.

 در محاسبات مربوط به «هزینه مسکن»، دو فاکتور اجاره‌نشینی و پول پرداختی برای خرید مسکن لحاظ شده است اما فاکتور اول –اجاره‌بها- با سهم بیشتری در فرمول، اعمال شده است که به این ترتیب، در گزارش پیش‌رو، بیشتر، اوضاع اجاره‌نشین‌ها مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته است.

 براساس یافته‌های بانک‌مرکزی، پایتخت‌نشینان در سال89 هر ماه به طور متوسط مبلغ 670 هزار تومان برای تامین مسکن هزینه کرده‌اند، اما در کل کشور، خانوارها ماهانه حداکثر 330 هزار تومان، هزینه مسکن متقبل شده‌اند.

 رقم 330 هزار تومان با احتساب هزینه مسکن تهرانی‌ها، به دست آمده است که اگر سهم تهران از آن جدا شود، هزینه مسکن در سایر شهرها به مراتب کمتر از این خواهد بود.

 هر چند ممکن است برای توجیه شکاف موجود بین هزینه مسکن در تهران با سایر شهرها، عنوان شود که درآمد سرانه ساکنان تهران خیلی بیشتر از معدل درآمد شهرنشین‌ها است، اما طبق آنچه بانک‌مرکزی اعلام کرده، میانگین درآمد تهرانی‌ها فقط 30 درصد بیشتر از خانوارهای سایر شهرها است به این معنی که هر خانوار ساکن تهران با 30 درصد درآمد بیشتر از یک خانوار ساکن غیرتهران، باید دو برابر مبلغی که در یک شهری غیر از پایتخت برای اجاره‌نشینی پرداخت می‌شود را متحمل شود.

 بانک‌مرکزی مجموع کل درآمد سالانه خانوارها در کشور طی سال89 را 13 میلیون تومان اعلام کرده و این شاخص را برای خانوارهای تهرانی 7/18 میلیون تومان عنوان کرده است.

 همچنین هزینه مسکن خانوارها در کشور و تهران در یکسال 89 نیز به ترتیب 4 میلیون تومان و 8 میلیون تومان برآورد شده است.

 براساس جزئیات این گزارش، هزینه‌مسکن در تهران بیشترین حجم سبدهزینه‌ای خانوارها را شامل می‌شود به طوری که 43 درصد از کل هزینه ماهانه خانوارهای تهرانی، برای تامین مسکن اختصاص پیدا می‌کند که بعد از آن، خوراکی و موادغذایی با سهم 30 درصدی در رتبه دوم پرهزینه‌ترین کالا‌وخدمات، در سبد جای می‌گیرد.

 اما در کل کشور سهم مسکن در سبد هزینه خانوارها مطابق آنچه بانک‌مرکزی برای سال89 محاسبه کرده، 1/30 درصد است که در کشور نیز مسکن بیشترین سهم هزینه‌‌ای را در مقایسه با سایر کالا‌ها و خدمات، در بر می‌گیرد به طوری که مواد خوراکی با سهم 25 درصد در سبد هزینه‌ای، رتبه دوم را دارد.

 تعداد صاحب‌خانه‌ها رو به کاهش؟

 بخش دیگری از گزارش جدید بانک‌مرکزی به تعداد صاحب‌خانه‌ها و اجاره‌نشین‌ها اختصاص دارد.

 در سال89 از کل خانوارهای شهری، 7/64 درصد دارای مسکن ملکی بوده‌اند و 7/25 درصد در آپارتمان اجاره‌ای سکونت داشته‌اند و 6/9 درصد مابقی در خانه‌های سازمانی یا خانه رایگان اقامت داشته‌اند.

 وضعیت موجود چنانچه به صورت مطلق مورد بررسی قرار بگیرد، مناسب ارزیابی می‌شود اما در مقایسه این آمار با آمار سال‌های قبل، مشخص می‌شود بازار اجاره‌نشین‌ها در کشور رو به گسترش است. در سال80 حجمی معادل 72 درصد کل خانوارهای شهری صاحب ملک مسکونی بودند و فقط 19 درصد خانوارها اجاره‌نشین بودند. به این ترتیب طی یک دهه گذشته تعداد مالکان حدود 8 درصد کاهش پیدا کرده است. افت تعداد مالکان طی سال‌های اخیر در شرایطی رقم خورده که در طول 10 سال گذشته، حجم ساخت‌وسازهای مسکونی سال به سال افزایش پیدا کرده است و در شکل طبیعی، متناسب با رشد ساخت‌وساز، باید آمار صاحب‌خانه‌ها نیز روند صعودی به خود می‌گرفت. اما وضعیت موجود حاکی از رخداد «احتکار واحدمسکونی» در شهرها است؛ به این معنی که حجم قابل توجهی از واحدهای نوسازی که هر سال آماده عرضه به بازار می‌شود، توسط مالکان آنها، از فروش یا اجاره، دور نگه داشته می‌شود که هدف غالب این افراد از انتظار برای عرضه، فروش با قیمت بالاتر است.

 


 





تاريخ : دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط املاک شایان

 

براساس آخرین اطلاعات منتشر شده توسط مرکز آمار ایران که مربوط به تابستان سال گذشته است حداکثر قیمت ثبت شده برای فروش یک متر مربع زیربنای مسکونی در شهر تهران هشت میلیون و 196 هزار تومان بوده که در منطقه سه تهران ثبت شده است

همچنین در منطقه یک تهران قیمت فروش یک متر مربع زیربنای مسکونی حداکثر به هشت میلیون و 50 هزار تومان رسیده در حالی که حداقل قیمت در شهر تهران برای هر متر مربع 300 هزار تومان بوده است.
  
 با این وجود متوسط قیمت مسکن در تهران برای هر متر مربع دو میلیون و 83 هزار تومان بوده است.
  
 همچنین حداکثر اجاره بها به علاوه سه درصد ودیعه بابت یک متر زیربنای مسکونی به 42 هزار و 470 تومان رسیده است. این عدد در پایین‌تر حد ممکن هزار و 77 تومان برای هر متر مربع بوده است.
  
 بر اساس گزارش ایسنا، بیشترین رقم اجاره بها درمنطقه یک و کمترین آن در منطقه 11 ثبت شده است. برای خرید و فروش یک متر مربع زمین از ساختمان کلنگی نیز حداکثر قیمت هفت میلیون و 881 هزار تومان در منطقه سه تهران ثبت شده است.

 





تاريخ : دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط املاک شایان

روژه ملی صنعتی‌سازی مسکن در سال «تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه‌ ایرانی» با شتاب مضاعف مسیر ساخت‌وسازهای نوین را طی می‌کند و این امکان وجود دارد که همه نیاز یک میلیونی بازار مسکن به واحدهای جدید، با استفاده از روش‌های صنعتی‌سازی احداث و تامین شود

 
به گزارش روابط عمومی شرکت مپسا – مجری پروژه صنعتی‌سازی مسکن در کشور- مهندس علی آزاد مدیر عامل مپسا با بیان این مطلب تاکید کرد: نامگذاری سال91 از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان «تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه‌ ایرانی» ماموریت تازه‌ای را پیش‌روی مپسا و پیمانکاران عرصه صنعتی‌سازی مسکن قرار داده تا با همت مضاعف ضمن ترویج فرهنگ استفاده از مصالح نوین در ساخت‌وساز، گام تازه‌ای در تولید صنعتی‌ ساختمان برداشته شود.
 مدیر عامل مپسا افزود: هم‌اکنون توانایی پیمانکاران در صنعتی‌سازی مسکن به حدی رسیده که قادرند همه نیاز مسکن کشور را با کمترین هزینه و بیشترین بهره‌وری تولید کنند، بدون آنکه وابستگی خاصی به واردات خدمات ساختمانی از کشورهای خاص داشته باشند.
 وی با بیان اینکه برخی از پیمانکاران این حوزه اقدام به صادرات خدمات فنی مهندسی به کشورهای همسایه را کرده‌اند، گفت: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی لازم است حمایت‌های ویژه‌ای از کارخانه‌های تولید مصالح نوین و صنعتی‌سازان مسکن به عمل بیاید تا بازار تقاضا برای این رشته جدید صنعتی توسعه پیدا کرده و ظرفیت‌های خالی این پیمانکاران نیز تکمیل شود.
 مدیر عامل مپسا در این باره تصریح کرد: از فرصتی که نامگذاری سال جدید برای عرصه تولید فراهم کرده باید حداکثر بهره‌برداری مفید را به عمل آورد و در این راه لازم است برای بخش زیادی از ساخت‌وسازهای مسکونی مختص سال 91، شیوه‌های صنعتی‌سازی اجباری شود.
 
 
مرجع يا نويسنده   :    دنیای اقتصاد
 





تاريخ : دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط املاک شایان

 

شورای شهر تهران دیروز تصویب کرد: شهرداری‌تهران برای ساخت‌وسازهایی که بابت عوارض ساخت بدهی ندارند، 22درصد تخفیف در نرخ عوارض و تراکم اعمال کند

 

براساس این مصوبه، شهرداری‌تهران موظف است برای آن دسته از سازنده‌هایی که در نیمه‌اول امسال، پروانه ساخت می‌گیرند و عوارض مربوطه را به صورت نقد پرداخت می‌کنند، در محاسبه ارقام مربوط به عوارض زیربنا، تراکم، مازاد تراکم و تغییر کاربری، 22 درصد تخفیف درنظر بگیرد.

 سال گذشته سقف تخفیف ناشی از پرداخت نقدی عوارض ساخت در تهران 18 درصد بود، اما امسال شهرداری‌ به دلیل افزایش نرخ سود سپرده‌های بانکی تا 21 درصد، تصمیم گرفت سقف تخفیف را برای جذب نقدینگی‌های موجود در بازار ساخت‌وساز، 4 درصد افزایش دهد و به این منظور لایحه‌ای به شورا ارائه کرد که متن این لایحه روز گذشته در صحن غیرعلنی شورا به تصویب رسید.

 اعضای شورای شهر تهران در چهارصد و پنجاه و سومین جلسه خود با افزایش میزان تسهیلات تشویقی در پرداخت مطالبات شهرداری تهران از 18 درصد به 22 درصد موافقت کردند. خسرو دانشجو، سخنگوی شورای شهر در پایان چهارصد و پنجاه و سومین جلسه شورا در جمع خبرنگاران حاضر شد و از تصویب لایحه دو فوریتی اصلاح مصوبه مجوز تقسیط و چگونگی اخذ مطالبات شهرداری تهران خبر داد. وی در تسریع این مصوبه افزود: براساس این اصلاحیه میزان تسهیلات تشویقی که به مطالبات شهرداری در حوزه شهرسازی تعلق می‌گیرد از 18 درصد به 22 درصد افزایش یافته است. وی افزود: گستره شمول این مصوبه‌، عوارض مربوط به زیربنا، تراکم، مازاد تراکم پایه، تفکیک اراضی، تغییر کاربری، پذیره، حذف و کسری پارکینگ، تخلفات ساختمانی که شامل جریمه کمیسیون ماده 100 شده‌اند، بیش‌آمدگی و حق تشرف است. سخنگوی شورای شهر با اشاره به سخنان شهردار در دفاع از لایحه فوق خاطرنشان کرد: شهرداری تهران این لایحه را در شرایطی به شورای شهر ارائه کرده که نرخ تورم از سوی بانک مرکزی 5/21 درصد و همچنین نرخ پرداخت سود بانکی نیز بین 18 تا 21 درصد اعلام شده است. بنابراین پرداخت تسهیلات تشویقی در صورت پرداخت یکجای مطالبات به شهرداری تهران از سوی مودیان می‌تواند در جذب و مهار نقدینگی کمک کند. عضو کمیسیون توسعه و عمران شورای شهر به اجرای مصوبه اشاره کرد و گفت: بخش دیگر اصلاحیه مصوبه فوق مربوط به زمان اجرای مصوبه است که زمان آن از تاریخ ابلاغ مصوبه تا پایان شهریورماه سال‌جاری تعیین شده است، ضمن آنکه در صورت تشخیص شهردار تهران این مصوبه می‌تواند برای 6 ماهه دوم سال 91 نیز تمدید شود. وی تاکید کرد که محل دریافت این بخشودگی تنها مسائل مربوط به حوزه شهرسازی خواهد بود.

 

 

مرجع يا نويسنده   :    دنیای اقتصاد

 





تاريخ : دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط املاک شایان

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
منوی اصلی
محل تبلیغات شما
شهر جدید پرند
محل تبلیغات شما
شهر جدید پرند
آگهی های تصویری
شهر جدید پرند
آگهی های متنی

ایام شهادت حضرت زهرا بر همگان تسلیت باد
قبل از هر گونه اقدامی در زمینه سرمایه گذاری املاک با ما مشورت کنید
تعرفه درج آگهی متنی در سایت املاک شایان برای متقاضیان عزیز بصورت ماهیانه 100000 ریال میباشد برای کسب اطلاعات بیشتر به منوی پیوند های سایت و بخش تعرفه ها مراجعه کنید
center> گروه کارشناسان حرفه ای و مجرب املاک شایان با بهره گیری از دانش روز و برخورداری از پیشرفته ترین ابزار های فروش و بازاریابی و دسترسی جامع به بانک فروش و بازاریابی املاک و مستغلات کشور آماده ارائه هرگونه خدمات به مشتریان عزیز میباشد
تعرفه درج آگهی متنی در سایت املاک شایان برای متقاضیان عزیز بصورت ماهیانه 100000 ریال میباشد برای کسب اطلاعات بیشتر به منوی پیوند های سایت و بخش تعرفه ها مراجعه کنید
امروزه سرمایه گذاری در ملک و ساخت و ساز در زمره 10 صنعت پولساز دنیا مطرح میباشد پس بنابر این در امر سرمایه گذاری بایستی نهایت دقت و ظرافت را به خرج داد
گروه کارشناسان حرفه ای و مجرب املاک شایان با بهره گیری از دانش روز و برخورداری از پیشرفته ترین ابزار های فروش و بازاریابی و دسترسی جامع به بانک فروش و بازاریابی املاک و مستغلات کشور آماده ارائه هرگونه خدمات به مشتریان عزیز میباشد
تعرفه درج آگهی متنی در سایت املاک شایان برای متقاضیان عزیز بصورت ماهیانه 100000 ریال میباشد برای کسب اطلاعات بیشتر به منوی پیوند های سایت و بخش تعرفه ها مراجعه کنید
امروزه سرمایه گذاری در ملک و ساخت و ساز در زمره 10 صنعت پولساز دنیا مطرح میباشد پس بنابر این در امر سرمایه گذاری بایستی نهایت دقت و ظرافت را به خرج داد
تعرفه درج آگهی متنی در سایت املاک شایان برای متقاضیان عزیز بصورت ماهیانه 100000 ریال میباشد برای کسب اطلاعات بیشتر به منوی پیوند های سایت و بخش تعرفه ها مراجعه کنید

شرکت مشاورین املاک شایان با تجربه ای فراروان و بهره مندی از دانشی نوین آماده مشاوره و رایزنی های دقیق و عالمانه برای بشتریان ارجمند در راستای انتخابی هوشمندانه میباشند

پیوندهای سایت
نرخ ارز
نرخ طلا و سکه
اخبار طلا و مسکوکات
وضعیت هوای تهران
امکانات سایت


محل تبلیغات شما
شهر جدید پرند
محل تبلیغات شما
شهر جدید پرند
محل تبلیغات شما
شهر جدید پرند
محل تبلیغات شما
شهر جدید پرند
محل تبلیغات شما
شهر جدید پرند
محل تبلیغات شما
شهر جدید پرند
محل تبلیغات شما
شهر جدید پرند
محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما